We Are The Reason

onsdag 9. september 2009

Vær Rede..


Vær rede! Dette er en oppfordring jeg ønsker å gi til alle dere som har tatt i mot jesus kristus som frelser og herre.
Jeg vil påpeke at det er av ytterste oppmuntring til deg,vær rede.
Har du kjent hvordan denne enorme lengselen etter jesu komme bare vokser seg sterkere og sterkere? Jeg har det i den siste tiden her..Går ikke en dag uten at jeg tenker på jesus og lengter etter hans komme. Og tidens omstendigheter gir oss større frimodighet og forventning til at jesu snarlige komme står for dørren. Er du rede til å møte jesus,har du brent alle broer? Er det ikke godt å kjenne at det ikke finnes noe annet som er verdt noe mere enn jesus kristus. Ikke noe i denne verden kan gi noen tilfredstillelse,har du kjent det? Jeg er glad i skrivende stund fordi jeg kjenner hvordan jesus maner meg til å våke og be. Som sangen:

"atter og atter jeg manes av ånden å søke et dypere liv i min Gud,og inntil hans åsyn igjennom meg stråler og dertil få se,jeg er frelserens brud".

Vær rede kjære venner,hvor enn dere kommer fra,våk og be i denne tid,for vår forløsning stunder snarlig til,og vi skal se jesus slik han er.

2 kommentarer:

Caroline Sande sa...

Halleluja - jeg blir så glad av å lese dette!

perlen sa...

jeg blir glad over å lese dette jeg også,Halleluia