We Are The Reason

onsdag 29. april 2009

Golgata


Det viktigste arbeidet Jesus gjorde ble uttrykt i tre mørke timer på Golgata kors da han døde for våre synder. På Golgata påtok Jesus seg et arbeid som ingen annen person i universet noensinne har sett maken til.
På Golgata døde Jesus en stedfortredende død. Han var uskyldig men tok på seg andres skyld. Han gav sitt liv og døde, for at du skulle få ditt liv tilbake.
”Hver den som påkaller Herrens navn, han skal bli frelst.” (Ap.gj.2,21)
Du kan bli frelst akkurat nå!
Be denne frelsesbønnen høyt:
" Jesus, jeg tror at du døde for mine synder og stod opp fra de døde. Jeg vil at du skal være Herre i mitt liv. Kom inn i mitt hjerte, Jesus. Frels meg, fyll mitt hjerte med Den Hellige Ånd!"
Hvis du har bedt denne bønnen nå og ment det i ditt hjerte, så er du frelst.

Ingen kommentarer: