We Are The Reason

onsdag 23. september 2009



Lovet være herren,fordi han har hørt mine inderlige bønners røst!


Herren er min styrke og mitt skjold.Til ham har mitt hjerte satt sin lit og jeg blir hjulpet.Derfor fryder mitt hjerte seg,og jeg vil prise ham med min sang.Herren er deres styrke,Han er et frelsens vern for sin salvede.


Frels ditt folk og velsign din arv!Fø dem som deres hyrde og bær dem til evig tid.



salme 28 vers 6-9



Tenk at vi kan få styrke i jesus..der har vi styrken og kraften,ja selv da det stormer. Jesus er hyrden og han verner om sine barn. Så om bølgene er skyhøye og vinden kraftig,så hold ut,jesus kommer snart gående på bølgene til deg i din båt og roer stormen og fører deg i havn. Han har alt under kontroll. I han blir vi sterk,og i han finner vi styrke.

Ingen kommentarer: