We Are The Reason

søndag 5. februar 2012

Noen ganger i livet er det stormer som kommer,som prøver å slå "båten" våres i stykker..som skaper sorg i hjertets dyp. Noen ganger er det tøffe ord jesus kommer med, "min nåde er deg nok". I slike stunder da sjelen gråter,og man bare må klynge seg til Guds ord og stole på det hundre prosent,ordet blir alt man eier og har,ordet blir støttespiller gjennom hele uværet som raser gjennom livets bølger, ordet gjenspeiler seg i min sjel, "ja herre, din nåde er meg nok"..
Bare vite at det er alt jeg trenger,hans nåde, og den skal bære meg igjennom vanskligheter.



paulus 2 brev til korinterne kap 12 vers 9 : men han svarte: «Min nåde er nok for deg, for kraften fullendes i svakhet.» Derfor vil jeg helst være stolt av mine svakheter, for at Kristi kraft kan ta bolig i meg.

4 kommentarer:

Spirea sa...

Takk for et nydelig innlegg - med en sterk påminnelse! Fin blogg :) Gud velsigne deg og skrivingen din! Jeg er sikker på du når ut til mange mennesker :) Klem

Rose-Marie sa...

Spirea, tusen takk for oppmuntringen, og glad at du likte det ;) klem

kna sa...

Ja, Guds nåde er nok i massevis. Amen

Rose-Marie sa...

ja det er sant Kna, men i tøffesituasjoner i livet kan det være tøft å hvile kun på de ordene "min nåde er deg nok"..men takk og lov, det er sant, det er nok å hvile med full visshet at nåden holder i massevis ;)